söndag 13 april 2014

Pysslat!

Hej! Här ligger jag med Lowe i sängen och myser! 

Lowe bestämde sig för att nästintill sova bort hela eftermiddagen/kvällen. Så jag fick en massa gjort! Har fixat en liten present från Lowe till hans farmor, farfar, mormor och morfar. En liten sak kvar att fixa bara sen är det klart. 

Jag har också suttit vid datorn och gått igenom lite bilder. Hittade filmer från förlossningen som Fredrik filmat! Så fin! En film på när Lowe precis kommit upp på mig! ❤️ 

Jag har även hunnit med att käka och kollat på ett tv-program som jag missade i veckan. Jag hann till och med att smörja in min med bus! :-D så man får lite färg. (Vill inte börja sola riktigt än.) Vi har ju varit ute och promenerat också! Tog med barn, barnvagn och hund en sväng innan regnet kom! Så idag har jag hunnit med 6 km! I morse tänkte jag ju ta med Lowe i selen, men han sov så gott så jag bäddade ner honom i sin säng så fick han vara kvar hemma med Fredrik. Så jag och Texas fick oss en skön promenad ensamma. 


Hund, kaffe och musik! 

Hoppas man kan fortsätta med promenaderna nu! Det hänger lite på vädret! Varken jag eller Texas gillar att gå gå ut om inte solen skiner. Det gjorde den i morse! Andra promenaden började det regna precis när vi kommit hem. Längtar så efter gymmet när jag drar på min work out-lista på Spotify! Vi ska bara få matning med flaska att funka. Sen kan jag börja på gymmet lite lätt. Han blir ju en månad på måndag så vi ska börja introducera flaskan då. Så nu får jag börja pumpa mjölk. 

Nej nu kurrar magen och Lowe har somnat på mig. Så jag ska lägga ner honom. Jag och Lowe har sängen för oss själva i natt. (Fredrik har ju varit på ölmässan och Lowe ska inte behöva sova med någon som luktar alkohol. Lite otäckt också, man har inte riktigt kontroll när man är påverkad. Så jag har bäddat på soffan åt Fredrik.) Så ska jag fixa något att äta. Hoppas mannen kommer hem snart. 




Inga kommentarer: