tisdag 8 april 2014

Vilken härlig dag!

Det gick inte alls att föra över Lowe till sängen i morse! Han vaknade! Han har velat ligga hos mamma hela dagen för hos mig har han lyckats somna flera gånger. 

Jag fick till och med äta frukost med honom i selen idag!


Såhär såg min frukost ut idag! Jo jag åt en leverpastejsmacka oxå innan bilden togs. Han älskar verkligen selen! Och den räddar verkligen min vardag! Idag har vi grillat (elgrill!) kött på balkongen med Lowe i selen! Jag har plockat i och ur diskmaskinen med Lowe i selen och jag har dansat till bra musik med Lowe i selen. Nu fattas nog bara att gå på toa med Lowe i selen så har jag gjort det mesta med denna selen på! Haha! Men väldigt bra uppfinning! Vi är supernöjda! 

Vi har myst massor idag! Tog en powernap en sväng också. Jag vaknade efter 20 minuter av att något trillade i golvet i hallen. Men Lowe vaknar inte för något ljud. Så skönt! Så vi låg kvar. Jag kollade på tv och Lowe sussade så gott på mitt bröst. 

Vid 16 kom Fredrik hem. Då lämnade jag över Lowe och fixade en pasta/kycklingsallad inför kvällens besök. Jag tog en promenad med Texas och tog en välbehövlig dusch! (Hur f*n fixar ni ensamstående allt dehär? Hinner ni ens duscha?! Sjukt imponerad att ni får till allt!) vid 18.30 började folket rulla in. Lowe fick fina presenter (kommer bilder i morgon.) och Texas fick folk som kastade boll med honom! Båda nöjda! ;-) Vi fick trevligt sällskap! Underbara människor! Trivs så bra o deras sällskap!

Klart Lowe och Freja skulle fotas ihop!


Modellerna som alla ville fota! 


Så söta! Vi har sett att Lowe är en riktig poser! Han verkar gilla att bli fotad! Mamma hoppas på det i alla fall! Det kommer bli endel foton på honom! Redan hela telefonen i bilder! (Tror jag får sätta mig på lördag när jag är ensam med Lowe och lägga över allt på datorn och sortera!) 

De åkte hem runt 21.30. Lowe somnade innan de gick, men vaknade när de gått. Så jag gick skynda mig ut med Texas och sen borsta tänderna och tvätta bort sminket. För vi hade en hungrig kille i sängen med sin pappa, som fick sitta på sängkanten och guppa Lowe för att lugna honom. Nu ligger han här intill mig och sussar mätt och belåten. 

I morgon väntar BVC för mig och Lowe. Vi ska nog också ta oss ut på en promenad med vagnen eller selen om vädret tillåter. Fredrik ska se på hockey på kvällen så han får då äran att ha Lowe så jag kan ta en sväng i vårt källarförråd och ta upp alla mina kläder som jag packade ner när jag blev för tjock för att kunna ha dem under graviditeten. 

Dags att sova här. Natti natti!

Inga kommentarer: