torsdag 8 mars 2012

Torsdag 8 Mars - 2012 / Koh Lanta - Thailand.

Hej!

Klockan är nu strax innan 11 här. Det är ganska mulet med solen skiner igenom molnen. Vi drog till stranden direkt utan att smörja oss. Och jag insåg ganska snabbt att vi måste smörja oss även idag. Så nu sitter jag på min lilla veranda på min bungalow. Smörjer mej och tänkte passa på att blogga när jag är här. Vi har trådlöst internet. Gött!

Igår efter att det slutat ösa ner regn gick vi ifrån restaurangen vi satt på tillbaka till bungalow:n. Sen tog vi en tuk tuk till marknaden. En stor marknad man gick vilse på! Jag shoppade en present till min systerdotter. Sen drog vi tillbaka till bungalow:n och gjorde oss i ordning lite. För att sen sätta oss på ett ställe och dricka lite drinkar. Lite drinkar blev till fem drinkar och Jag blev ganska påverkad. ;-) men vi vinglade hem vid midnatt.

Vaknade upp i morse ganska pigg. Inte det minsta bakis. Men Fredrik åt andra sidan. Han mådde inte så gött. Så jag fick äta frukost på hotellet själv.

Jag är så rastlös idag. Vi funderade på att dra till tiger grottan. Vi får se vad som sker.

Nu ska jag gå ner till stranden igen. Som ligger precis där vi bor. Soft!
.

Inga kommentarer: