söndag 18 mars 2012

Kastat boll och tv.

Jag har gjort det jag ska på jobbet. Så jag tog en paus på 30 minuter förut och gick ut i trädgården och kastade boll med Texas.

Nu sitter vi i soffan och kollar på tv de sista timmarna. Va händer då? Ingen aning? E det Bingolotto idag eller? Jag jobbar väldigt sällan söndagar, och från 1 april så jobbar jag inte helg på några månader! Skönt! Ska väl käka middag snart. Har en tonfisksallad i kylen som väntar på mej. Är dock inte hungrig. Hällde precis i mej kaffe. Andra koppen i dag. (små koppar.) jag gillar ju kaffe nu! Farligt! Undra om jag kommer ha svårt att somna i kväll? I värsta fall blir väl min klädkammare städad och ren! :-P Det positiva med kaffet är att jag blir av med suget på socker. Jag är ju inne på en avvänjningsperiod från socker nu. Jag är på 6:e dagen och jag har faktiskt inga övergångsbesvär som jag brukar få. Brukar bli sjukt trött och slö när jag går tillbaka till lchfkost:en igen. men jag är glad att jag slipper det. Inget speciellt stort sug efter socker heller.

Nej nu får jag väl klämma i mej salladen. Så dagens mat e intagen. I morgon är det hårda bud. Då ska jag besöka gymmet, börja med pw:s så fort foten e okej och kosten ska bli hårdare! Hejja Jenny!
.

Inga kommentarer: