onsdag 14 mars 2012

Onsdag 14e Mars - 2012.

God morgon!

Sitter på bussen med lille Texas. Dax att köra igång med jobb.. Puuh!

Mår på riktigt dåligt över att vara hemma. Ingen lust med något. Vill bara tillbaka! Men det går väl över om några dagar när jag kommit in i rutinerna igen. Börja jobba, träna och hänga med vännerna. Det är ju mycket fester (stamp) framöver oxå. :-) och jag ska hem och hälsa på familjen i slutet av denna månad! <3

Vi gick och la oss redan vid 19 igår. Slocknade och vaknade ett antal gånger i natt. Jetlag! Jo tack! Svårt att ställa om sej. Foten mår bättre idag. Inte lika svullen. Och jag haltar knappt. Vi får se hur den ser ut under dagen.

Nu blir det jobb för mej i 2 dagar. Övernattar nog på jobbet i natt. Sen är jag ledig fredag, och kör sen jobb lördag-söndag. Kommer vara på jobbet mer än hemma mars ut. Jobba in det jag varit ledig. Nästa gång jag drar tar jag nog ut semester. Så jag slipper slita häcken av mej när jag kommit hem.

Måste ju säga att det är ju ändå gött att solen är uppe när man går till jobbet. Känns inte så tidigt då. Man blir lite gladare oxå. :-)

Hörs under dagen!
.

Inga kommentarer: