onsdag 28 mars 2012

Onsdag 28e Mars - 2012.

Goddagens!

Hur e läget? Här är allt gött som vanligt! ;-) jobbar idag. (och i morgon.) jag tog med mej ingredienser till jobbet för att föra fröknäcken, och jävlar va goda de blev! Inte sista gången jag gör dem kan jag ju säga! Måste bara räkna ut hur tycker kolhydrater/kalorier varje skiva innehåller. Men perfekt till frukost! Bygga på med massa protein uppe på fröknäcket.

Jag har nyss haft en lite paus, så jag har legat på golvet och tränat lite. Plankan, utfall, situps, armhävningar och dips på en stol. Jag försöka klämma in en omgång till sen. Nästa vecka rullar det nya schemat igång, och då kommer jag igång med träningen igen. Dock så har ju inte min fot blivit nått bättre. Snarare tvärt om. Så löpning kan jag nog se mej i stjärnorna efter på ett bra tag. Får försöka med crosstrainern och roddmaskinen för att få upp pulsen. Och sen ren stryketräning. Fram tills foten går att löpa på.

Jag bjöd på mina Kärleksmums idag! Lchf, de uppskattades så de ville till och med ha receptet! ;-)

Nej nu får jag jobba på här. Blir nog att övernatta i kväll.

Hörs kanske senare!
.

Inga kommentarer: