tisdag 27 mars 2012

Tisdag 27e Mars - 2012.

Goddagens!

Jag har varit uppe sen 8! Tog mej en kopp kaffe, sen slängde jag in tvätten och tog efter det med mej Texas på en PW. 30 minuter, så nu värker min fot skönt! - not. Aj! Men jag måste köra igång nu. Även om foten gnäller lite. På vägen hem igen ifrån PW:n så hämtade jag ut mina paket! Hälften fick va kvar, hälften fick åka tillbaka! Nu har jag äntligen ett par såna fejkskinnbyxor från Gina! De e ju så snygga! ;-)

Jag hoppade över gymmet för att foten värkte så. Och tog tag i mitt hem istället. Storstädning! Dammsög, skurade och dammade! Bakade även en kaka som jag ska bjuda på, på jobbet i morgon! Så lagade jag mat. Detta eviga matlagandet! Vi tänkte grilla i kväll så jag förberedde även för det. Mys! Mätaren visade 29 grader i solen idag! Underbart!

Min app Blogger krånglar en del just nu. Så jag har tappat lusten att blogga från mobilen. Datorn bloggar jag väldigt sällan ifrån. Det går inte alltid att lägga in en bild med inlägget. Så ni får stå ut med att inläggen blir bildfattiga framöver. Förhoppningsvis så är detta felet nått Blogger kommer att åtgärda snarast.

Nu sitter jag på bussen in till stan. Ska hämta ut min gamla iPhone som har blivit upplåst. Min minsta lillasyster ska få den. Sen måste jag hitta ett par träningsbyxor till. Jag har letat och letat, hittar inga! Nu ska jag försöka igen. :-) bättre lycka denna gången?

Hörs senare! Ciao!
.

Inga kommentarer: