torsdag 15 mars 2012

Torsdag 15e Mars - 2012.

Hej hopp!

Jobbar såklart. Men i morgon är jag ledig igen. Skönt. Ska ta hand om mitt hem och ska nog dra in och shoppa lite. Måste ha lite mer byxor. Blir nog några jeans. :-) sen lite annat som måste fyllas på hemma. Schampo och sånt tråk. Vi funderade på en bio på kvällen. Men den filmen vi ville se verkar ha fått dåliga betyg. Så vi kanske får tänka om.

Sommaren planeras för fullt. Det händer en del denna sommaren. Shopping weekend i London, midsommar i Holland (?), festival i Småland, Turkiet i 2 veckor och en massa lokala fester här i Göteborg. Så ska min lägenhet fixas till klart och sen förhoppningsvis ska den säljas innan året e slut. Om vi får tag på en ny innan dess. Har ju insett att jag nog vill bo med Fredrik i framtiden. ;-) men jag har faktiskt inte brotom denna gången. Inte han heller. Han är hos mej när jag e ledig. Det har funkat i 6 månader, sp det får funka ett tag till.

Nu ska vi iväg med jobbet. Hemma vid 23 i kväll.. Puuh. Men trodde faktiskt att det skulle vara jobbigare att komma tillbaka till jobbet än va det faktiskt var. In i rutinerna så fort som möjligt. Så kommer man ifrån Thailandlängtan. Men nästa års resa har redan börjat planeras.. Hihi. <3

.

Inga kommentarer: