fredag 16 mars 2012

Fredag 16e Mars - 2012.

Vaknade av att Fredrik klev upp vid 6. Han hoppade ner brevid mej och myste lite. När han gick kunde jag inte somna om. Så jag gick upp. Fixade lunch för jobbet i morgon och åt frukost medans jag kollade på ett avsnitt av lyxfällan. Har ju missat 3 stycken. Sen hoppade jag in i duschen och skrubbade mej. Flår ju så mycket nu. Och smörjde in mej med en fet kräm. Sen skulle jag klä mej. Men vad fan ska man ha på sej? Man glömmer fort. 7 grader ute och stickat och vinterjackan i kombination är för varmt. Brotom hade jag oxå. En vän som väntar på mej i stan. Kom på att kg har en korallröd kappa i källaren. Så jag sprang ner och hämtade dem. Den blir perfekt nu.

Så nu sitter jag på bussen påväg in till stan. Vi skulle mötas 10, och jag tror jag lyckas. (tar 10 min med buss till stan hemifrån mej.) Jag ska kolla på ganska mycket. Det är en del som ska fyllas på där hemma. När jag egentligen vill gå in på en resebyrå och köpa en enkelbiljett till Thailand!
.

Inga kommentarer: