tisdag 13 mars 2012

Hemma i badet.

Jag ligger i badet, droppat i lite olja. Så jävla torr på varenda kroppsdel! Vi va förbi Apoteket och köpte fet kräm så vi får behålla färgen lite iaf! ;-)

Lyckades få tvätt tid så nu har vi tvättat alla kläderna vi hade med oss. Packat upp och så.

Mår lite illa, antar att det är för lite sömn. Så i dag ska vi bara fortsätta dagen med att bara dega. Kolla på film och hålla foten högt. Har bestämt mej för att hoppa över akuten. Jag har ont, men om den skulle va bruten så hade jag nog haft lite ondare. Har haft stukade fötter tidigare och det känns som det. Fast lite värre denna gången. Om det blir värre så får jag dra till sjukan på fredag. Jag måste jobba 2 dagar nu. Har inte råd att vara sjuk. Plockade upp mina kryckor från källaren. Så idag gäller det att vila den.

Texas blev super glad när han såg mej på landvetter! Lilla killen min! <3 har saknat honom massor! Men jag längtar tillbaka till värmen! *snyft. Blir en resa på 2 veckor i sommar. Innan det tänkte vi ta en weekend till London i maj.

Nej nu får jag kliva upp ur badet. Russin!
.

Inga kommentarer: