fredag 23 mars 2012

In bed.

Jag ligger i sängen på jobbet. Det känns som att jag flyttat in! Haha. Jag längtar hem! Pratade nyss med Fredrik. Han va hos en vän. Jag har jobbat båda helgerna sen vi kom hem och har sets typ 3 kvällar. Det är lugnt eftersom jag vet att snart har jag jobbat klart denna intensiva perioden. Men ändå e det lite jobbigt när jag vet att vi kommer inte få hänga nästa helg heller. Jobbar måndag, ledig tisdag, jobbar onsdag och torsdag. Tar sen första tåget till Karlstad på fredagmorgon. Och kommer hem på måndag. Då det är dax att jobba tisdag och onsdag. Som ni vet så jobbar jag 7-22, alltid. Men helgen efter det! Då ska det mysas till tusen!! Man blev ju extra kär under resan till Thailand. Vi kom varandra mycket närmre. Och lärde känna varandra på ett helt annat plan. Vi har ju trots allt bara varit tillsammans i ett halvår. Bokade resan när vi varit tillsammans i 2 månader! Galet egentligen. Vad hade lixom inte kunnat hända under de 4 månaderna. Men vi höll i hop! Så säker som jag är nu, har jag aldrig varit. Jag älskar denna killen! Vi passar varandra perfekt. Känns om jag mött killen som är skapad för just mej. Mogen och respektfull. Sen har han väl sina sidor. Men vem har inte det? Nu vet jag att mina vänner beskriver mej som solskenet själv. Finns folk som stör sej på mej just för att jag är väldigt positiv och glad 24/7. Men det kan ju inte jag hjälpa? Jag mår ju bra av det! Kan ju säga att min pojkvän är lite de där molnet som lägger sej på solen och det blir skugga. Kanske till och med en regnskur. Men jag börjar göra hans negativa moln jävligt tunna. Och vem vet, en vacker dag kanske han oxå är en sol, så vi kan skina tillsammans, och göra små bebis solar! <3 br=""> .

Inga kommentarer: