torsdag 22 mars 2012

Dagen som gått fort..

Hej hopp! Nu är Jag hemma igen! Kul dag full av aktiviteter! Började dagen med att baka en kaka, och sen fixade jag en köttfärslimpa! Solade en sväng, fixade mej. Och sen in till stan. Mötte upp Silla! Lunchade på Frank's, en räksallad! och sen fixade jag lite ärenden. Och sen en kaffe i solen. Strax innan 16 drog jag mot Frölunda och gymmet. Körde ett lugnt pass bröst och axlar, lite mage.

När vi va klara drog vill till Ikea och fixade Erikas present! Ett sängbord! :-) köpte med en varsin kebabsallad och åkte hem till Erika och hängde lite. Hon blev glad för sängbordet! (hon har bara ett till sin dubbelsäng, tyckte hon skulle ha ett till. Så nu har hon det!)

Nu är vi som sagt hemma hos mej igen. Boyfriend:en har redan lagt dej. Jag sitter i soffan och måste torka innan jag kan bädda ner mej. Flagnar så, så jag har smörjt in mej med en fet kräm som Fredriks mamma skickat med. Hoppas det hjälper.

Nej nu ska jag göra sista rycket här, och sen hoppa i säng. Natti!
.

Inga kommentarer: