torsdag 22 mars 2012

Torsdag 22e Mars - 2012.

Halloooooj!

Sitter i soffan och dricker ett glas kaffe och försöker få i mej frukost. En burk kesella med kanel och lite mosade hallon.

Jag håller på att tvätta. Ska snart gå till hemköp och köpa det sista till kvällens middag och choklad till kakan jag ska baka! Testa de nya ingredienserna jag fick igår!

Ska förbi solariet vid 11. Måste fixa så färgen stannar lite längre på min kropp! ;-) och vid 13 ska jag va i stan för att luncha med Silla! Det va inte igår jag träffade henne kan man säga! Ska bli jätte trevligt! Det har hänt en del i våra respektive liv sen sist. Hon va tillsammans med mitt ex bästa vän. Så vi hängde ganska mycket för nått år sen. Men nu har vi släppt de killarna. Jag har ny, och hon är singel!

Idag skiner solen! Jag va nere i källaren och plockade fram lite mer vårjackor! Herregud va jackor jag har! Måste börja gå igenom ALLA mina kläder/skor! Kan säkert sälja en hel del. Mycket som jag inte använder.

Nej nu ska jag sticka ner till tvättstugan och hänga tvätten och svänga förbi Hemköp!

Ha en skön dag! Hörs senare! Ciao!
.
Silla och Jag en sommar ute på tjörn. 

Inga kommentarer: