tisdag 13 mars 2012

Man måste ju äta oxå..

Från pad thai tillbaka till lchfmat!

Vi har vräkt i oss kolhydrater i Thailand. Pannkakor med sirap, rostat bröd, juice, färskfrukt mm till frukost. Nudlar och ris, pannkakor med nutella till lunch/middag och chips, choklad, drinkar och öl på kvällarna. Min mage har skött sej ändå. Inte gått upp i vikt heller direkt. Endast vätska typ.

Man blir bortskämd när man fått maten serverad 3 gånger per dag i 2 veckor. Ursch för att ställa sej vid spisen! Slapp det idag då Fredrik fixade maten! Lax, broccoli och sås! Nu är magen glad. Men Jenny sjukt trött! Vill gå och lägga mej! (klockan är snart 23 i Thailand) men jag måste hålla mej vaken. Iaf fram till 20. Så jag inte vaknar i natt någon gång och är jätte pigg.

Nu ligger vi på soffan. Jag med foten högt och kollar på en ny serie.

Bloggar i morgon igen. Nu ska jag bara dega med min prins som jag kommer sakna nu när vi inte längre kommer vara med varandra 24/7. Galet att man inte dödat varandra. ;-) men det har gått jävligt bra faktiskt. Lugna puckar med pussar och massa skratt! <3
.

Inga kommentarer: