torsdag 29 mars 2012

Torsdag 29e Mars - 2012.

Heeej!

Dagen har rullat på så fort! Nu är vi tillbaka på jobbet. Och jag har 4 timmar kvar här. Fredrik kommer och hämtar mej i kväll! ;-) Jag frågade med min gulligaste röst, och då kan han bara inte säga nej. :-P Så vill vi ju sova ihop när vi inte ses förrän på måndag igen. :-*

Sitter och myser med min vovve och planerar påsk lite. Vi ska på en stor fest på påskafton. Det är bokat iaf. Burkar inte fira påsk, men en middag med "familjen" (Fredriks familj) kan man ju faktiskt styra upp. Så man är mätt innan man ska gå ut. ;-)

Jag har börjat med fasta idag! Jag äter bara mellan 10-18. (8/16) och fastar mellan 18-10. För att krympa magsäcken lite. Då äter man inte lika mycket heller. Vi får la se hur de blir i morgon när vi ska ut och äta med familjen. Jag får väl skjuta på lördagens frukost till senare då helt enkelt. Jag älskar att experimentera och se vad kroppen klarar av. ;-)

Nej nu va det tv!
.


Inga kommentarer: