onsdag 28 mars 2012

Kvällen.

Ja nu va ett pass gjort. Ett kvar för denna vecka. Jag övernattar på jobbet så jag hoppade just ner i sängen efter en kall promenad med Texas. Han e så rolig, han går hela dagen utan att äta. Hans matskål är alltid full, för annars äter han aldrig. (om jag kör med att bara ställa fram maten 2 gånger om dagen.) Och alltid efter sista turen ut så slänger han i sej maten och hoppar sen nöjd ner i sin korg och tvättar sej. Sen slocknar han. Hans egna rutiner. ;-)

Nu testar jag att blogga från telefonen, safari. Appen vill inte lägga ut bilder. Och jag blir galen! Älskar ju den appen! Innan den kom bloggade jag via sms/mms, och det kostar ju. Och då ska såklart appen krångla.. Får börja sms/mmsa mina blogginlägg helt enkelt. Här ifrån är det lite mer kompliserat. Och de gillar vi ju inte! Då undviker man att blogga.

Nej nu ska jag försöka somna i tid idag. Har ställt klockan en halvtimma tidigare för att ta en tur med Texas. Ignorera foten! Jag tog bara en kort promenad i kväll, och nu värker foten jätte mycket! Om den inte blir bättre snart så får jag ringa sjukgymnasten jag gick till med min handled. Måste bli bra, måste kunna träna ju!

Sova va det! Natti natti!

Ps. Bild gick det ju såklart inte att lägga till här heller.. Suck. Ds..

Inga kommentarer: