tisdag 20 mars 2012

Tisdag 20e Mars - 2012.

Hej tisdag! Dax att jobba igen. Jag sitter på bussen med Texas och en sjukt öm fot. Har riktigt ont i dag. Konstigt nog så värker den mest efter att jag sovit, och vilat den.

Nu kliver jag på 30 timmar på 2 dagar. Sen är jag ledig ett pass igen och kliver sen på 30 timmar på 2 dagar igen. Snart har jag jobbat in det jag varit ledig. Puuh.

Fredriks syster har fått jobb som reseledare och hamnade i Turkiet i några månader. Vi tänkte hälsa på henne till sommaren i 2 veckor. Men hon hamnade på helt fel ställe. Side, som är pensionärernas paradis. ;-) hehe. Så vi får nog tänka om. Kolla på ett nytt resemål. Jag har alltid velat åka till Kroatien, ser så fint ut. Sen lockar ju Grekland en del oxå. Hade ju helst åkt till Thailand igen, men där regnar det ju så under våran sommarperiod. Så ska man komma överrens om resemål oxå. ;-)

Idag har jag med mej datorn ifall det skulle bli massa dötid över. Har lite att pilla med, jobb grejer. Och så ska jag försöka klippa ihop en thailandfilm. Har aldrig använt iMovie, men nån gång ska jag väl lära mej nått på min Mac mer än att bara kunna klicka på safari. :-P

Hörs under dagen!

Igår när Fredrik kom så tog han över som husmor. Jag satt i soffan och vilade min fot. :-P

Inga kommentarer: