måndag 26 mars 2012

Brist på blogginlägg.

Jag har varit kass på att blogga de sista. Men jag har jobbat som en idiot sen jag kom hem, som ni vet. Jag har verkligen inget att blogga om när jag är på jobbet. I morgon är jag ledig. Ja eller ledig och ledig.. Jag ska inte jobba iaf. Men jag ska:

• PW med Lillen
• tvätta
• träna
• sola
• baka en kaka och laga mat
• in till stan och hämta min gamla iPhone
• hämta ut paket

Och när Fredrik kommer hem ifrån jobbet så ska jag va klar med allt och lägga all min energi på min kärlek. Vi har inte haft kvalitétid sen vi lämnade Thailand. Vi vill sitta ute i solen. Tänkte först ta med honom in till stan. Uteservering i solen. Men jag vill inget annat än att va hemma. Innan jag gör 30 timmar på 2 dagar, at work. Ons-tors. På Fredagmorgon packar jag väskan och Texas och drar till centralen för att hoppa på tåget mot Karlstad. Tanken va att jag skulle åka hem tillbaka till Göteborg på måndag igen. Men jag kommer nog sakna min älskling för mycket. Så jag redan tar tåget hem på söndag. Då han oxå kommer hem ifrån Amsterdam. Så är jag ledig måndag och kan softa lite innan jag ska köra 30 timmar på 2 dagar, igen.. Puuh!

Åhh min älskling! När han skriver såna här sms som jag fick idag, då är det extra jobbigt att vara utan honom!

Inga kommentarer: