lördag 24 mars 2012

Lördag 24e Mars - 2012.

Heeej!

Ställde min klocka idag, på 8.30. Sover ju på jobbet. När vaknar jag? 08.00! På pricken! Somnade visserligen vid 23. 9 timmars sömn. Jag har alltså ställt in kroppen på att vakna vid 8. Riktigt gött! När man e ledig får man alltså ganska mycket gjort.

Idag jobbar jag till 18. Ska börja dagen med en kopp kaffe. Och sen e det plankan 4*40 som gäller! Sen frukost! ;-) Städardag oxå, egentligen är det inte min tur att städa, då jag jobbar för en annan i dag. Men det verkar inte hända så mycket idag, fram till 14. Så jag hinner nog ta städningen.

Fredrik hämtar mej här sen. Hem och göra sej snygg! Idag blir det stamp! Yes! Som jag längtat efter en fest med progg! (progressiv) i Thailand fick jag en dos av dubstep. Nu är det proggens tur. Kommer tydligen en grym dj, enligt Fredrik. Vi får väl se hur länge fröken Bäcklund orkar stå på sin onda fot. Festen håller igång till 08.00.. Jag är INTE kvar till stängning. Söndagen ska bjuda på fint väder. Och jag tänker då inte sova/dega bort hela.

Nej nu får jag köra igång här! Föst it: Kaffe!
.

Inga kommentarer: