måndag 30 maj 2011

8 timmar senare..

Nu har jag gjort mina 8 timmar på jobbet. Sitter på bussen hem nu Jag ska hem och hoppa i säng med en gång. E lika trött i dag som jag va igår. Konstigt. Jag sov ändå 10 timmar i natt. Det sliter på kroppen att festa. 

I morgon ska jag äntligen till frisören! Klippa topparna (pytte lite) och slinga utväxten. :) gött att få håret fint inför sommaren. I morgon ska jag till gymmet oxå. 10 dagar sen jag va där sist. Men jag har inte orkat tränat på grund av min mage. Jaja dubbelmoral, jag har kunnat dricka alkohol. Men jag har ju inte dragit i mej alkohol om jag har haft ont just då. Det är oftast på morgonen/förmiddagen jag har ont. Men nu äter jag mediciner så nu är det okej. Och jag har inte gått ner nått märkvärdigt i vikt heller. :) det är bra. Vill ju inte se ut som något benrangel i sommar. 

Nu är jag framme för att byta buss. Hemma om 30 minuter! 

.

Inga kommentarer: