söndag 15 maj 2011

Söndag 15e Maj - 2011.

Hej hopp!

Jag sitter i min onepiece och väntar på att golvet ska torka. Jag har städat mitt hem. Det va på tiden kan jag säga. Jag vaknade 10 i morse, pigg och inge bakis alls. Så jag har fixat matlådor för 3 dagars jobb. Sen drog jag igång städningen. Jag har lite kvar, sen ska jag hoppa in i duschen och fixa till mej. När jag e klar med allt så ska jag hoppa på bussen. Det blir film maraton hemma hos Marcus. Men det får inte bli för sent då jag ska jobba tidigt i morgon.

Gårdagen då. Vi började hemma hos Katrin. Jag, Erika, Katrin, Therese och Fredrik. Sen kom 3 killar till. När vi tyckte att vi festat klart så drog vi in till stan. Trädgårn blev det. Mötte upp Jens efter vägen och festade loss inne på trädgårn. Vårt gäng står alltid på dansgolvet. Att sitta ner är bandlyst. ;) Vid 3 tiden drog vi till donken och käkade mat. Jag, Jens, Katrin och Fredrik. Christian mötte upp oss där och hängde en stund. Sen åkte jag hem. Det va nog Jens cheesebugare som fick mej att vakna pigg i morse.

Här kommer lite bilder ifrån kvällen:

Skål!

Jag och Erika.

Jag och Erika igen.

Erika.


Maffian. Jag, Jens och Fredrik.

Fredrik och Jens.

Erika och Therese,

Fredrik och Jens.

Inga kommentarer: