fredag 13 maj 2011

Hemma hos Marcus.

Hej hopp! 

Jag har inte kunnat blogga idag, men nu kan jag. :) sidan har legat nere. Men jag har ute gjort något speciellt idag ändå. Innan jag drog hem ifrån stan i morse så hoppade jag in på 4gott och köpte godis. Sen in på favoritaffär macforum. Jag fick med men en hdmi ingång hem. Så när jag kom hem så kopplade jag ihop grejerna. Så nu kan jag kolla på film på tvn genom datorn. Utan att krångla med extern hårddisk och Xbox. Jag hängde tvätten och sen hoppade jag i säng igen. Somnade och vaknade 14.30. Härligt! Men sjukt snurrig! Hoppade in i duschen och fixade mej Vid 17 kom Marcus och hämtade upp mej. Så nu sitter jag här. Vi har varit på en rastgård med hundarna, spelat tvspel och han har introducerat en ny serie för mej. Nu lagar han mat till oss och jag sitter i soffan och kollar på BB. :) härligt att bli uppassad =D Vi ska väl kolla på en skräckis sen, det är ju ändå fredagen den 13:de. 

Hoppas ni får en lika mysig fredagkväll som jag! 

XOXO.
.

Inga kommentarer: