onsdag 25 maj 2011

Inte min bästa vecka..

Nu va den här! Jag e så sjukt sugen på godis när den kommer! Jag har städningen kvar av lägenheten, men de enda jag vill göra är att ligga i soffan och trycka i mej onyttigheter. Jag har avsatt en timma i soffan nu. Sen måste jag städa. Jag tappar så mycket hår nu?! Så golvet är fullt av hårstrån. Det har väl oxå med balasen att göra, eller så är det för att jag aldrig kammar håret längre förutom när när jag tvättat det. Jag behöver inte kamma håret längre för att det är aldrig trassligt. Så jag tappar väl allt hår som jag skulle ha gjort när jag skulle ha kammat det, när jag väl kammar det. Krångligt de blev! ;) haha!

Jag har mens
Jag behöver vaxas
Jag behöver duscha
Jag har ett sår på min läpp
Min hy spökar med mej
Min hud är super torr
Min mage har aldrig varit så svullen som den är nu..

..men vet ni? Inte mår jag dåligt för det. Inte det minsta faktiskt. Jag ska till frisören på tisdag, waxas på onsdag, mensen är över på 5 dagar, såret på läppen är läkt på 2 dagar, magen kommer lägga sej när mensen har varit igång i 3 dagar, jag ska hoppa in i duschen sen, skrubbas och smörjas in, lägga en ansiktsmask. Så på onsdag nästa vecka är alla bekymmer borta. ;)
Nu ska jag hämta täcket och en burk med nutella. Här ska det vräkas! =D
.

Inga kommentarer: