tisdag 31 maj 2011

kom igen!

Sitter hemma och gör en lista för att handla. Mat. Jag måste fylla på lite. Det ekar! Men jag e så jävla trött på att laga mat till mej själv. :( Skulle kunna dricka proteinpulver och mjölk till alla måltider. Men då kommer jag se ut som en glasspinne.

Jag ska sen dra till affären och handla. Sen till gymmet. Måste bara vänta på att Joakim ska komma förbi. Hämta sina sista saker. Och jag ska få min skidhjälm. Tänkte sola efter träningspasset oxå. Och sova tidigt sen. Jag måste gå upp vid 7 i morgon. Träna innan vaxningen vid 10. Man får ju inte träna inom 24 timmar när man vaxat sej. Så jag måste köra innan. Träning mellan 8-9. :)

Jag hatar att sitta och vänta på folk. Uttråkad! Jag bäddar ner mej i soffan och myser lite med Texas en stund. :)


.

Inga kommentarer: