söndag 22 maj 2011

Söndag 22e Maj - 2011.

Hallå där!

Jag ligger nerbäddad i soffan med täcke. Skit seg efter igår Jag äter ostbågar och dricker saft. :) skulle ha varit till Marcus och haft filmkväll. Men jag orkade inte åka dit. Första gången på länge som jag känner att jag behöver vara själv. Dessutom så öser regnet ner där ute. Och jag orkade inte sätta mej på en buss fram och tebax i 80 minuter. Jag ska ju upp tidigt i morgon för att jobba så jag stannar hemma och tar det lugnt. Vilar mej. 

Till veckan händer det saker. Jobb 7-22 måndag och tisdag, jobb 7-15 onsdag, onsdagkväll kommer syster och mamma. Torsdag drar vi till Ullared. Där stannar vi en natt. Fredag efter att vi shoppat klart så åker vi hem till Göteborg för att lämna mina saker och sen packa em väska för jag drar med dem upp till Värmland. Ska hjälpa syster att flytta. Åter till Göteborg på måndag igen. 

Nu skakar Texas här. Dax att gå ut och kissa honom! 

.

Inga kommentarer: