onsdag 25 maj 2011

Onsdag 25e Maj - 2011.

Hej!

Jag skulle ju ha sovmorgon idag. Gick det? nope. Somnade 02.30 och vaknade 08.30 av att telefonen plingade tusen gånger. Sms från 3 personer. Jävla skit! Jag glömde stänga av ljudet! Och så fick jag ju svara på ett av sms, som skickade ett sms till och ett till.. Suck. Lika bra att gå upp.

Så jag har varit ute med Texas, ätit frukost, packat inför i morgon/helgen, och håller på att tvätta. Jag ska oxå städa lägenheten, vattna blommorna, bränna en skiva, fixa lunch, handla mat till Texas, lämna Texas hos Anna, Sen kommer Mamma och syster i kväll. Hade ju tänkt klämma in gymmet oxå, men vart ska de få plats? Dessutom är jag helt slö i kroppen idag. Den behöver återhämta sej. Jag äter och vilar denna vecka i stället och kör på nästa vecka. Mensen har inte kommit än, men den krånglade förra månaden oxå. Min kropp är inte i balans för fem öre. Inte konstigt om den inte vill komma i tid. Jag har sprungit på toa hela förmiddagen idag oxå. Kroppen håller väl på att rena sej. Det behövs. Från all skit jag stoppat i mej den sista tiden. Godis i stället för mat, alkohol i stället för mat. Ajabaja. Men så funkar jag. Tyvärr, hinner inte äta ju. Prio ett egentligen.

Nej nu får jag börja med lunchen. Så den integ glöms bort.

Hör sen!

Ps. Jenny hade en sjukt mysig natt, i natt. :) ds.

.

Inga kommentarer: