lördag 14 maj 2011

Party tonight!

Vilken skön dag jag haft! Jag började med att gå ut med Texas i skogen. Efter det blev det frukost och sen en sväng till gymmet. När jag kommit hem och tagit en dusch så kom Marcus och Diesel (hans hund) förbi. Vi gick ut med hundarna och släppte dem på en fotbollsplan. Kastade boll och tröttade ut dem. Sen drog vi hem till mej. Satt och pratade en stund. När de skulle dra på hängde jag på och blev avsläppt i stan. Det va bestämt att jag och några vänner skulle gå ut i kväll. Så jag behövde något att ha på mej. Köpte ett linne och åkte hem. Gjorde mej i ordning. Nu sitter jag på bussen till Katrin. Erika och Fredrik kommer dit oxå. Sen kommer säkert fler. Blir nog en bra kväll. Är så sjukt danssugen! Så jag tog ett par sköna skor på mej. Så jag inte får ont i fossingarna. 

Ha en bra kväll! Kommer kanske ett eller två fylleinlägg under kvällen/natten! ;)

.

Inga kommentarer: