måndag 23 maj 2011

Oj..

Shit va kass jag blivit på att blogga! Jag har så jävla mycket för mej nu för tiden. Så jag tänker inte ens på att blogga. Jobbat, grejat hemma, festat och hängt en del med Marcus. Och Marcus vill jag inte blogga om, än. Jag vill inte identifiera våran relation. Jag vet nog själv inte vad vi har för relation. Vi träffades första gången för lite mer än 2 veckor. Känns som det va flera månader sen. Men vi har väl hängt så intensivt därför känns det så. Han är en skön kille som jag trivs att hänga med. Några som jag gillar att hänga med är mitt gäng, mina pojkar Emil, Fredrik, Daniel och Jens. Nya tillskotten är Becca, Erika och Kattis. Jag har så jävla kul ihop med dem! Och det känns som om man kommer bli gammal med dem. De är jävligt lika mej. Spontana, okomplicerade och glada. :) vill man göra något, typ dra till slottis en dag så slänger man bara ut ett mass sms till alla, så slutar det med att man samlas där och hänger. Vi gå på sköna fester och det är aldrig några tjafs eller bråk. De bjuder och så bjuder man tebax. De ställer upp som öron och famn om man vill prata eller kramas. Och man ställer upp som det tillbaka. Jag va aldrig haft såna vänner förut. De glömmer aldrig bort en. Inte ens när jag hade pojkvän så uteslöt de mej, trots att jag nästan aldrig kunde hänga på. 

Ni är bäst och jag är så jävla glad att ni finns i mitt liv. <3 


.

Inga kommentarer: