torsdag 19 maj 2011

Råttgift.

Nu har de varit här och lagt ut råttgift. Jag har oxå tvättat massa. Och det är klart. :) Skönt! Jag har gjort matlådor som ska frysas in. Till nästa veckas jobb.

Nu hade jag tänkt dra till Marcus. Bussen till honom går vid 17, så jag kan chilla lite. Eller ja, jag kan ju egentligen vika tvätt. Men då har jag ju inget att göra i morgon. ;) På tal om i morgon. Jag ska då träna med Jonas. En kompis som jag stor som ett hus! Han e sjukt vältränad. Jag har tillåtit honom att köra skiten ur mej, så de ska bli kul! (läs: skitjobbigt!) Men jag hoppas jag lär mej lite av honom. Och kanske kan träna fler gånger ihop.

Nu ringde telefonen. dolt nummer. Jag svarar, ingen där. Bara tyst. Fan va jag hatar dolt nummer. Borde vara olagligt.

Nej nu packar jag mej iväg till Marcus. Så får vi se när jag e hemma i kväll. Har en känsla av att de kan bli sen. Texas följer ju självklart med. :)

Ha en trevlig kväll!


.

Inga kommentarer: