tisdag 17 maj 2011

hemligheter.

Det är nu man ångrar att man gått ut med att man har blogg. Att jag vet att alla jag känner och de jag inte känner kan läsa det jag skriver. Jag vill berätta, jag har så sjukt mycket att skriva av mej. Men gör jag det så kanske jag förstör för mej själv och sårar någon. Jag borde ha en anonym blogg egentligen. För jag skulle inte ha något problem att skriva om allt, om jag visste att de jag känner inte läste det jag skrev. Men jag behöver skriva av mej. Jag skrev vanlig dagbok förut oxå. Men jag vet inte om jag skulle lyckas hitta tillbaka till det. Känns så fel att skriva med en penna helt plötsligt.

Det finns så mycket inom mej så det känns som att jag ska spricka snart. Men men. Jag får väl ta det här längre fram när jag har alla svaren. Då lär jag inte förstöra för mej själv iaf. :)

Jag sitter på bussen hem nu. Lyssnar på musik och känner väl att livet är bra skönt nu. Allt det jobbiga har lagt sej. Och hoppas det aldrig mer kommer tillbaka. För fan va förvirrad jag va där ett tag..

Nu ska jag byta buss. Hörs i morgon!
.

Inga kommentarer: