fredag 13 maj 2011

Fredag 13:de Maj - 2011.

God morgon!

Idag är det otursdag får många. Jag har då aldrig märkt av att detta är en otursdag. Men jag ska väl inte ropa hej än.

Jag sitter på bussen in till stan nu. Jag ska på en underredeskontroll. Alltså till Gyn. Jag har ju ganska nyss blivit singel, och då e det lika bra att göra en kontroll så man vet att man är grön. 
Jag hållet på att tvätta hemma oxå. Så jag får åka raka vägen hem. Hänga den, och sen ska jag sätta mej och skriva sommarschemat. Vart det är luckor och så. Fixa in vikarier där luckorna finns, eller om vi jobbar in det. Borde städa oxå. Men jag vettefan om jag orkar. Jag hoppar nog ner i säng igen. :) sov inte speciellt mycket i natt heller. Marcus va ju hos mej till efter ett någongång. Så jag somnade väl halv 2. Vi skulle se på film men min hårddisk's sladd har gått sönder Så vi kollade på BB :) (då va Jenny nöjd, han följer inte bb). Innan vi gick in till mej så va vi ute med hundarna. Kastade pinnar. Texas sprang med pinnen i munnen och diesel sprang efter. Såg så sjukt kul ut, då diesel är en rottis som väger över 60 kg, och Texas då som väger 2 kg! Haha! Motion fick de iaf. :) och Texas va helt död när vi kom in. 

Nu är jag framme. Hörs senare! 

.

Inga kommentarer: