onsdag 18 maj 2011

Onsdag 18e Maj - 2011.

Vågar jag ens skriva att jag sovit 4 timmar i natt? Mina ögon är fulla av grus och min magkatarr är ett faktum. Nu är det jag som tar igenom massa sömn resten av veckan. Jag får skjuta lite på morgonpromenaderna från 8 till 10 om det så behövs. Och lägga mej och sova i tid. Va händer mina lediga 4 dagar då?

I morgon: (torsdag) promenad, träna, tvätta och fixa i förrådet, anticimex kommer någon gång mellan 12-16 för att sätta ut råttfällor i vårt förråd, när jag är klar med allt så drar jag och Texas till Marcus med mat och är förhoppningsvis piggare än jag var när jag va där sist, se ett avsnitt av serien han fått mej att börja se, och en film kanske? :)

Fredag: promenad, träna, sola, baka en kaka, Anna kommer och äter kakan tillsammans med mej på kvällen. :)

Lördag: promenad, träna, Förfest hos Katrin, Hardstylefest på röda sten med mina sköna vänner.

Söndag: promenad, träna? Städdag! Soffhäng hemma eller hos en vän? :)

Kommer bli 4 sköna dagar iaf! :) Ha en bra dag!

.

Inga kommentarer: