måndag 30 maj 2011

Måndag 30e Maj - 2011.

God morgon!

Jag sitter nyduschad och väntar på att tvätten ska bli klar. Jag ska sen dra till jobbet och köra ett kvällspass. 14-22. Jag har sovit så jävla skönt i natt! Helt utvilad.

Lördagkväll va helt sjuk! Förfest i vasa? va vi i vasa? Sen gick vi till Push. Grymt kul hade vi! Jag och Jonas gick till donken efteråt och käkade, eller han käkade. Jag drack en cola. Vid 5 va jag hemma. Sov 2 timmar, sen gick det inte mer. Jag mådde så jävla dåligt! Så jag ringde hit Marcus. Vi hängde hela dagen. Va till Anna och hämtade Texas. Sen hem tillbaka. Köpte Pizza och kollade på tv. Somnade så klart på soffan ett antal gånger. Sen gick jag och la mej vid 12. Vaknade 10 i morse helt utvilad.

Nu måste jag gå och göra mej klar. Min buss går vid 12.15. Jag hade tänkt gå från färjeläget till jobbet. Måste röra på mej lite. Det tar en halvtimma. Måste förbi hemköp innan och fylla på mitt busskort.

Vi hörs senare. Sorry att jag suger på att blogga just nu. Jag ska skärpa mej. :)

.

Inga kommentarer: