lördag 28 maj 2011

Lördag 28e Maj - 2011.

Hej!

Jag suger på att blogga nu! Skäms!

Jag sitter iaf i ordninggjord för fest. Blir upp plockad om en stund. Jag ska med en gammal killkompis på fest. Och hoppas fler av gänget är där. Vi ses alldeles för sällan. Så detta ska bli skit kul!

Igår då? Marcus kom hit på eftermiddagen. Vi kollade på tv och käkade mat. Mysig och lugn fredagkväll. Idag har jag varit på stan. Försökt att hitta något att ha på mej. Men det va inte lätt. Hittade en rosa tischa som får duga i kväll. Till de har jag mina G-star Jeans och faktiskt öppna skor. Jag skiter i att det är dåligt väder. Jag får väl frysa om tårna då. ;) Det är ju ändå inte så att vi ska sitta ute så.



Nej nu måste jag äta mat innan Jonas e här och ska hämta mej.

Kanske bloggar i kväll. Vi får se. ;)


.

Inga kommentarer: