tisdag 31 maj 2011

Tisdag 31e Maj - 2011.

Hallå!

Jag sitter och äter frukost. Ska dra till Mölndal snart och få mitt hår fixat. Solen skiner i dag oxå! Så jag kör sandaler och solglasögon! Är så sugen på liseberg och mjukglass! Hoppas någon vill hänga med dit denna vecka. Får ju passa på när solen skiner.

Idag händer inte så mycket mer. Träning sen och jag ska försöka handla lite mat. Exet kanske kommer förbi med mina sista saker och han ska ha sina.  Jag tror vi behöver snacka igenom allt. Så vi får säga det vi vill säga varandra. Vi har haft lite kontakt nu de sista dagarna. Och jag märker ju att jag bryr mej om honom, och han bryr sej om mej. Det är på den nivån jag vill att vi ska va på. För då behöver man inte hata varandra. Avsluta på ett bra sätt.

Nej nu får jag springa ut med Texas. Han e kissnödig!



.

Inga kommentarer: