onsdag 11 maj 2011

Onsdag 11e Maj - 2011.

God morgon!

Jag sitter på jobbet kollar på BB, äter frukost. :) somnade mätt igår och vaknade hungrig. Det är dumt att äta precis innan man ska sova. Då blir man hungrig när man vaknar.

Idag jobbar jag till 22. Hade tänkt sova här i natt. Men jag och Texas ska på en "vovve-dejt" i morgonkväll så jag måste hem ikväll då jag ska jobba i morgon (7-18) och sen träffa Marcus och hans vovve direkt efter jobbet. Vad vi ska göra är inte bestämt.

Klockan 18 i morgon tar jag helg! =D

..och hoppas exet hämtar sina saker denna vecka. Jag vill inte ha hans saker hos mej. Jag ringde och sa till honom senast igår kväll. Jag behöver min plats och att det inte är mitt problem att han inte har någon plats att ställa det. Jag har varit snäll nog nu. Nu är inte Jenny snäll längre. Varför ska jag vara det när han inte är det?

.

Inga kommentarer: