söndag 8 maj 2011

Söndag 8 Maj - 2011.

Nu sitter jag och väntar på bussen. Jag ska jobba 9-18 idag. Mina ögon rinner av trötthet. Klockan 03.30 va jag hemma i morse. Jag hade satt 02.00 som senaste tid att vara hemma. Men jag insåg att de spelar ingen roll kortsiktigt om jag sov 5 eller 3 timmar. Dessutom hade jag så kul så jag kunde inte med att lämna festen. 

Klockan 22 drog jag från jobbet i går. Klockan 23 va jag på plats på festen.  Mina vänner va ju redan där så jag letade upp dem. Hittade Daniel och Jens dansande. Så jag blev kvar hos dem. Sen fann jag oxå Erika och Fredrik. Sist träffade jag Emil och Becca. De 2 sistnämnda drog hem typ efter 20 minuter, efter att jag kommit. Jag dansade praktiskt taget från det jag kom tills vi drog hem. Stod vid en brasa en stund bara, sen va det dansgolvet som gällde. Jag hade verkligen skit kul! Min sista buss gick 02.45, så Jens och Erika hakade på hemåt. Jag va hemma som sagt 03.30. Va så jävla hungrig, men jag insåg att sömn va bättre än mat. Så jag dök direkt ner i sängen. 

18.00 är det jag som åker raka vägen hem. Hem till sängen för att sova. Jag har missat alldeles för mycket sömn de 3 sista nätterna. 3 timmar, 4 timmar och nu 3 1/2. I morgon är jag ledig. Sen jobb tisdag 7-18, onsdag 7-22 och torsdag 7-18. Men först tar vi tag i denna dagen. Och den börjar vi med att dricka superpump. 3:de dagen med det. Det är ju det som gjort att jag orkat vara vaken efter så lite sömn. Dessutom så förbränner jag mer av det. ;) 

Hörs när jag e framme på jobbet. 

.

Inga kommentarer: