söndag 22 maj 2011

Lördagkvällen i bilder.

Jag va ju ute i går med mitt gäng. Jag och Marcus hängde här hemma en stund, sen kom Emil, Fidde, Daniel och Fredrik och skulle plocka upp mej vid 17 tiden. Så blev det att Marcus oxå hängde på. Vi drog hem till Fidde, förfestade där. När vi va klara så tog vi taxi hem till Katrin, där hon och Erika va. Sen dök det upp lite mer folk.

Vi hade ju köpt biljetter till en fest på röda sten. Hardstylefest. Vi dansade hela kvällen! Idag har jag träningsvärk i vaderna så det står härliga till! Jag och Marcus drog in till stan vid 2 tiden. Jag va så jävla hungrig. Sen hemåt. Idag har det varit en seg dag. Marcus kom förbi nu på kvällen. Vi kollade på BB ihop sen drog han hem.

Förfesten började hos Fredrik Molander.

Här fick jag åka..

Emil och Fredrik.

Puss på Daniel!

Puss på Fredrik!

Jag och Daniel.

Fredrik och Emil.
Sen fortsatte den hos Kattis..

Erika och Kattis med coola linser. 

Gänget.

Daniel :)

Erika.
 Sen drog vi till Röda sten..

?, Emil och Daniel.

Dj

Erika och Kattis.

Mr M. :)

Jag och Kattis.

Kattis, Jag och Erika.

Jag :)

Erika.

Kattis.

Emil och Jag. :)

Jag och Fredrik.



Nu ska jag lägga mej och kolla på en film.

Natti!

.

Inga kommentarer: