tisdag 24 maj 2011

Tisdag 24e Maj - 2011.

Sitter på bussen nu. Magen gör ont, och den ser inte bra ut. Alldeles svullen! :( aj aj. Men det är bara att bita ihop och jobba. 7-22 idag igen. Hem och sova, sen tillbaka i morgon igen. Då kliver jag av 15. :) träna, tvätta, iväg med Texas till Anna, hem, mamma och syster kommer, packa och sen sova. Tidigt upp på torsdag. 

Idag händer nog lika lite på jobbet som igår. Funderar på om jag ska bara bullar för att ha något att göra. 

Låg och kollade på bilar igår. Jag väntar bara på att jag ska få mina skattepengar och semesterersättningen. Så blir det en bil sen. Vilken Frihet! Kommer bli så mycket enklare att leva! Kommer jag kunna träna innan jobbet! Så har jag gjort det lixom. 45 minuter träning och en dusch på det. Sen drar man till jobbet. Så får man dricka frukost i bilen. Proteindrink! 

Nu ska jag byta buss, krånglar idag. Missade min buss med 2 sekunder! För att min tidigare buss kom 10 minuter för sent.

Hörs senare!

.

Inga kommentarer: