fredag 20 maj 2011

Fredagkväll.

Puuh! Nu har jag grejat massor! Burit ner saker till förrådet och sen städat i klädkammaren. Jag måste slänga massa skit så jag får nog se till att fixa en stor bil eller en bil med släp för att slänga allt. 2 dörrar, en byrå och sen massa småsaker som ska bort. Ska även rensa alla lådor i förrådet. Slänga/spara/ge bort/sälja. Så blir det lite mer plats där nere. :)

Jag har oxå varit och handlat. Gjort en kycklingsallad till mej och Anna, fixat efterrätt och fixat en film vi ska se. Hon kommer när som helst. Jag e skit hungrig nu! Så hon får gärna komma, typ nu. Jag har bara fått i mej frulle, proteindrink, en korv (utan bröd) en halv banan och en clementin. Så nu står en kycklingsallad i kylen och väntar. Till efterrätt ska vi göra banan med choklad i ugnen. :) supergott! Dock kör vi på mörk choklad för att vara lite nyttigare.

Jag längtar såå tills i morgon! Ska bli så jävla kul! Alla vänner är samlade och skön musik. :) Wiiee!

Nej nu får jag plocka bort de sista här, och kanske duka.

Ha en skön kväll! Kanske bloggar senare, annars hörs vi i morgon när jag vaknat.

.

Inga kommentarer: