fredag 27 maj 2011

Fredag 27e Maj - 2011.

Hej!

Jag har inte kunnat blogga då min mottagning försvann igår. Den kom och gick som den ville. Vi shoppade iaf massor.
När vi va klara så gick vi ut till bilen med alla grejer och sen åt vi en glass i solen. :) när klockan närmade sen 15 så drog vi och checkade in i vår stuga. Grejade i ordning. Åkte och handlade. Sen grillade vi. Vi hade bokat en badtunna vid 20, så vi hade lite dötid mellan middagen och badningen. Då drog vi till Gekås igen. ;) Jag hittade jätte fina sängkläder och lite annat. Efter shoppingen badade vi! Super härligt! Efter en timma tröttnade vi och gick hem. Slocknade vid 23 med skön Marcus-musik i öronen. Han skickar underbar musik till min inbox på spotify som jag kan lyssna på innan jag ska sova. Gulligt. :) 

Nu sitter vi i bilen påväg hem. Vi tänkte gå in på Gekås idag igen, men vi hoppade över det när vi såg va mycket folk det va där. Vi ska äta frukos efter vägen. Jag är väl hemma vid 12 tiden.

.

Inga kommentarer: