fredag 6 maj 2011

Fredag 6e Maj - 2011.

Jag skulle ta en bild på mej, nu och här på bussen. Detta är vad resultatet blev. ;)

God morgon!

3 timmars sömn har jag fått i natt. Jag kollade klart på filmen och sen kunde jag inte somna. Det va så jäkla varmt och sängen va sjuk obekväm. Bytte kuddar och täcke. Somnade till slut naken utan täcke. Och vaknade femtioelva gånger. 05.10 klev jag till slut upp. Klädde mej, lite smink och drog en skopa superpump. Så nu är jag stissig istället. Haha. Så idag kommer det bli massa gjort på jobbet. 7-22 jobbar jag. Sen hem och sova för att jobba 7-22 (9-22) i morgon. Efter jobbet i morgon ska jag dra direkt till röda sten. Det är en spelning där, och mina vänner ska dit. Så jag hade tänkt hänga där någon timme. Dock inte alltför sent och utan alkohol för jag ska jobba 7-18 (9-18) på söndag. Sista helgpasset som jag slutar 18 på söndag. Sen är det 7-22 på söndagar oxå i framtiden, på det nya schemat. Så alla jobbar lika på helgpassen. Ska bli skönt när riktiga schemat rullar igång den 1 Juni. :)
Ha en bra dag alla! Återkommer när det är frukostdax!
.

Inga kommentarer: