fredag 6 maj 2011

Några timmar kvar..

Snart är fredagspasset över. Drar hemåt om 3 timmar. :) 3 timmar går fort framför tvn. Blir inte så mycket mer denna fredagkväll för mej. Hemma vid 23, ta ett bad och sen hoppa i säng. I morgon kliver jag upp strax innan 7. I morgon ska solen skina och graderna ska gå upp till 20! Typiskt att jag jobbar när vännerna ska sitta på en spelning hela dagen. Jag får trösta mej med att Fredrik oxå jobbar, och kommer dit sent han oxå. Jag kommer dock supersent. :( missar Valborg (alla, verkligen alla i gänget va samlat i slottskogen, och jag va i Värmland. Bra att sätta kalas på Valborg.) och nu missas dagen i solen i morgon. Jeje.. Jag är ju ledig 3 helger på raken sen! Har dock några helger inbokade i sommar. Karlstad, Tjörn, Stockholm, och ett bröllop i Sunne, en helg på en ö med familjen, vet inte vad ön hette men den ligger utanför Göteborg.. Men nu 2 helger på raken så e jag ledig från allt. Då hoppas vi på sol och saltholmen! :)

Hemma 23 alltså. Då ska jag trycka i mej massa godis när jag ligger i badet. Fattas bara en kille som sitter hemma och väntar på mej. Men jag badar ändå helst ensam. :)


.

Inga kommentarer: