söndag 18 december 2011

Att dejta en dj?

Sitter i soffan hemma. Hoppade i badet när jag kom hem och sen i en pjamas. Hotpants och stickade sockor! :-)

Vi har sett en film och ätit lussekatter. Tyckte vi kunde passa på att trycka i oss så mycket vi kunde! :-D i morgon är det lchf som gäller igen. Det va fan länge sen jag va såhär slö kan jag meddela. Säkert pågrund av kolhydraterna.

Så till rubriken. Min pojkvän dj:ar ju. Hobby, kul grej, intresse. Whatever. Nu är det så här det låter:
jag:
- ska vi sen e film?
Han:
- ja snart ska bara..

Jag:
- ska vi gå nu eller? Jag e klar.
Han:
- ja jag ska bara..

Jag:
- ska vi fixa maten eller?
Han:
- ja jag ska bara.

Kan börja tro att det är alfons Åberg jag e tillsammans med.

Nu ska ni komma ihåg att han har "bara" spelat en spelning officiellt. Hur fan ska det blir om han" slår igenom" då? När han kanske kommer ha spelningar flera gånger i månaden.

Ja, Jag ska bara.. Ahhh! Blir galen! ;-)

Vi ska se en film till, tänkte jag. Han sitter så klart vid datorn och pillar med musiken. Jag har laddat filmen, kört igång den och pausat. Så det e bara att slå mellanslag så e den igång. Undra hur länge jag får sitta här i mörkret innan han inser att jag väntar. Och hallå? Kom ihåg att jag har hotpants på mej, som e väldigt kortA. Inte en reaktion? Gay or what? Nej, bara en DJ. Han blir mer exalterad av att hitta en skön techno låt än när jag visar mina boobs.

Aj aj, varför tillät jag honom plocka hit sina "leksaker". Tänker ni. Jo, för annars hade jag fått haft delad vårdad om honom. Mixerbordet och jag varannan vecka. Eller nja. Om jag haft tur så hade jag fått ha honom varannan helg.

.

1 kommentar:

Sandra sa...

Haha kan inte annat än skratta & känna igen mig :) Det är fan inte det lättaste alltså, de blir besatta!