måndag 12 december 2011

Genesis vs. SWT lucia - Fredriks första spelning! :-)

Hallå!

Jag körde en liten paus igår. Inte för att jag va bakis, utan för att jag hade annat för mej.

Lördagen då, vi tränade. Och sen hem till Erika och gjorde oss i ordning. När vi va klara tog vi bussen 2 hållplatser (!!) hem till Robin. Det regnade! Där à min Babe oxå. Drog igång festen! Det kom en massa folk! Strax efter 8 va det dax för Fredrik att dra mot röda sten. Nervös som få! Haha! Vi kom efter, vid 21 tiden. Men kom inte in? De öppnade inte förrän 22, enligt vakten? Men va fan? Fredrik skulle ju börja spela 21.30, skulle han då spela utan publik då eller? Idiot! Jag blev så arg! Vakten sa att om jag fortsatte tjafsa så fick jag inte komma in! Töntvakter! Så jag drog med grabbarna hem till Patte en sväng. (vi hade delat upp oss, jag åkte bil med killarna in, och de andra tog bussen). När klockan närmade sej 22 så drog vi tillbaka. Ja då hade han börjat spela och mina andra vänner som tog bussen va ju redan inne! Va fan! Och såklart funkade inte kassan så vi fick ju stå och vänta! Panik! Fredrik trodde inte att jag fick komma in när han upptäckte att jag inte va med de första. Så det vart ett stort leende på hans läppar när han såg mej. Och jag kunde inte vart stoltare! Han va grym! Och alla älskade det! Strax efter 23 så va han klar. Jag drack ingen mer alkohol efter Robins förfest. Jag tyckte att jag kunde skippa de, så mådde jag bättre dagen efter! Vi dansade fram till efter 2 - 2.30, sen drog Fredrik och Jag till mac's och käkade en varsin kebabsallad och sen tog vi en taxi hem till honom.

Nu håller jag tummarna för att de hör av sej och han får spela en massa gånger till! Han fick ju faktiskt beröm av de andra dj:sen oxå. :-)

Gårdagen då, vi vaknade vid 10 tiden. Käkade frukost och degade runt. Hem till Erika och sen hem till Robin för att hjälpa till att städa efter oss grisar.

Hem och bakade lissekatter! Och vi åt upp alla oxå! :-D

Jo jag fick min projektor såld i går! Halleluja! Gött! Det ringde en man som kom med en gång och plockade upp den! 3000 spänn rikare! Passar ju bra till Thailandsresan!

Vi myste ner oss i soffan med happy feet. Men vi orkade inte kolla klart! 21 tiden la vi oss. Så jag e utvilad nu!

Det var min/vår helg det. Och ja, jag e stolt över att ha en sån duktig pojkvän! <3

.

Inga kommentarer: