måndag 19 december 2011

Lång dag.

Har mest suttit på rumpan idag. Jävligt segt. Men i morgon händer det lite grejer. Sover här i natt. Så jag slipper gå upp så tidigt i morgon.

Kollar på vetenskapens värld nu. Om bilar som krockar. Tester. Ganska intressant faktiskt. Fast jag vill helst gå och lägga mej. Trött. Seg. Jävligt sugen på nått sött. Där fick jag för att jag ätit socker i 3 dagar. Det kommer gå över om några dagar. Nu ska det inte ätas nått mer socker eller för många kolhydrater förrän vi är i Thailand. Där kan jag nog inte undvika kolhydraterna. Och jag måste få äta färsk ananas! Det e ju så gott i värmen!

Kissar jätte mycket och ofta idag. Antar att kroppen gör sej av med vätskan jag samlat på mej under helgen. Idag har jag ätit:

Frukost: lchfgröt med röd mjölk och kanel.
Lunch: kassler och broccoligratäng.
Middag: kassler och broccoligratäng.
Och nu en kopp te. Så jag har nog inte fått i mej så många kolisar idag. Risken e att jag kommer bli slö och trött i morgon och några dagar, för att kroppen ska återgå till keton förbränningen. Får kissa på en sticka igen om några dagar. Och se om det går att hålla sej undan socker i helgen då vi ska fira jul med Fredriks familj. Men jag ska fixa mjuk pepparkaka och ris ala Malta som vi kan äta. Så ska det nog gå bra. ;-) Göra ischoklad oxå.

Hörs nog inte mer idag. Hoppas på att jag får sova snart! Eller bädda ner mej iaf. Blir nog en film i sängen! :-D datorn är ju med. I morgon åker jag hem och sover. Måste ju duscha och fixa med mer käk för att jobba heldag på onsdag igen. Då tror jag att Fredrik kommer vara där när jag kommer hem. <3

.

Inga kommentarer: