måndag 12 december 2011

Måndag 12e December 2011. / @ work -22.

Halloj!

Jag jobbar! Till 22! Samma i morgon. Sen har jag ledig i 4 dagar. Hur underbart? Blir desto värre nästa vecka när jag e schemalagd 71 timmar. Men jag får jag njuta av mina 4 dagars ledig innan då. Denna vecka då? Jobb mån-tis, möte på torsdag, vaxning på fredag. Lörd-sönd e vi i Karlstad och firar jul med familjen. Och en jävla massa träning däremellan. Ska köra ihop med Erika på torsdag (och passa på att sola i deras braiga solarium!). Ska in till Mac forum och få hjälp med en grej på mitt lilla äpple på fredag. Det är nått program som fattas! Så min dator vill inte riktig funka som den ska.

Julklapparna e köpta oxå! Gött! Ska bara göra lite mer julgodis som jag kan ta med mej upp. Jag har hela onsdagen på mej. Har tvätt och städdag då. Så jag kan baka lite. Kanske bjuda hem Becca på fika? :-)

Nu längtar jag till helgen! Få träffa familjen igen.

.

Inga kommentarer: