onsdag 21 december 2011

Blääh!

Jag skulle fått slutat tidigare idag. Vid 16. Men det blev ändrade planer. Nu sitter jag här och väntar ut tiden. (slutar 22.) Finns verkligen inget att göra alls. Jag trivs på mitt jobb, tro mej. Men det värsta känslan jag vet, är rastlöshet. Värre än svek till och med. Jag får panik i hela kroppen när jag inte har nått att göra och har fyllt med energi. Jag hör hur sekunderna på klockan tickar som minuter. Nu har jag gjort 45 timmar på 3 dagar, från 7-22 måndag, tisdag och onsdag. Har varit hemma en natt och sovit. Jag börjar bli trött på att vara här. Och speciellt när det e sysslolöst. Jag går och tänker på mat hela dagarna. Bara för att tiden ska gå.. "3 timmar kvar till lunch".. Baahh! Galen blir jag!

Får dock träffa boyfrienden idag! Han hämtar mej här sen! <3 så en dag tidigare! Sova ihop! Woop woop!

Och i kväll får ni inte missa kvällsöppet. Handlar om sockerberoende. Måste ses! 23.00 börjar det.

Nej nu ska jag ta mej till Ica och köpa mjölk som jag kan ha här. Hoppas deras fjuttiga Icabutik har röd laktosfri mjölk! Och fil ska jag nog köpa. Fil med kanel! Jammi!

.

Inga kommentarer: