tisdag 27 december 2011

Shopping!

Jag älskar såna här dagar. Jag gör en lista på vad jag ska ha.

• Ansiktsrengöring dermologica
• julklapp till Erika.
• fylla på busskortet
• sensor Nike+
• p-ringar
• schampo och inpackning

Sen drar jag till stan. På med solglasögon och i med lurarna i öronen. Skön technomix. Och sen köra. Man störs inte av onödigt ljud. Ingen ser dina trötta ögon. Sen när allt e fixas så kommer din buss med en gång som du kliver ner till busshållplatsen.

Nu sitter jag på bussen. Jag fick med mej allt hem. Utom p-ringarna. Mitt recept va slut. Jag ringde min gynekolog. De hade julstängt! Va fann öppnar nästa vecka! E detta nått tecken? E det meningen att jag ska bli på smällen nu eller? Haha fy fan! Jag måste sätta in en på fredag senast. Och de öppnar på måndag. Jag som redan skjutit fram mensen för att slippa ha den när vi ska till Thailand. Det blir alltså att undvika kolan. Eller äta den med papper på. Usssch!

Jag älskar att NK fått apotek! Nu kan jag göra allt på NK! Nästan allt jag handlat fanns där. Hade dock presentkort på stadium så sensorn fick jag köpa där. Ansiktstvätten köpte jag på KC (klippcenter) de har alltid 20 % på dermalogica. Fick bli den mindre denna gången. Den stora va slut. Men nu klarar jag mej i 3-4 månader iaf.

Erikas julklapp och schampot och inpackningen köpte jag på NK.

Vågade mej in på Apoteket och köpte ricinolja. Nu ska jag testa om håret växer snabbare. På tal om det. Måste ringa Angela och boka klipp och slingning. Innan Thailand.

Bilder på grejerna kommer om 15 min!

.
bästa tvätten!
Såg att det va exakt 6 månader sen jag köpte samma paket!
Dax att börja springa!
Får man länge hår tror ni?
Erikas paket! :D

.

Inga kommentarer: