tisdag 13 december 2011

Tisdag 13e December - 2011. / @ work - 22.

Lucia e här!

Jag e på väg till jobbet. Somnade runt 00.30. Alldeles för sent! Men jag fastnade med datorn. Jag har med mej min dator idag faktiskt. Jag ska försöka få lite ordning på grejerna. Rensa och så, när jag har lite dötid på jobbet. Har med de 2 sista lchf pepparkakorna som jag bakat oxå. Ska göra fler i morgon. Och försöka mej på lussekatterna igen. Måste ju ha nått att fika på i dag, luciadagen!

Texas e självklart med. Han e i full gång med att bädda i min halsduk här i sätet bredvid mej. ;-)

Jag brukar ju alltid va ledig tisdagar. Men det blev lite ändringar i schemat. Jag ska ju egentligen jobba denna helgen, men eftersom vi ska fira jul med min familj nu i helgen, och Becca som skulle jobba jul ville va ledig, så bytte vi helg. Jag jobbar alltså julafton och juldagen. Kanske inte hela passet på julafton. Så jag ska nog mysa med Fredriks familj. Ska kolla på jobbet idag om vilka tider de vill att jag jobbar.

Sover ensam i natt igen. Och guess what?! Jag har verkligen inga problem med att sova själv. Så jag ska inte gnälla. Men jag saknar väl honom såklart. Vi ses i morgon igen. :-)

Ha en bra dag!

.

Inga kommentarer: